»Taka naselja obstajajo, tako rekoč vsa slovenska mesta so bila taka do devetdesetih. Sodobna mesta se da tako načrtovati, potem bo tudi poti manj, manj gneče na avtocestah in naši cilji lažje doseženi.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Zavedamo se, da so stroški transporta visoki, ampak če se zavedamo, kako visoki so stroški osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja, imamo še veliko rezerve.«
»Na neki točki se bomo morali odločiti, ali te cilje spremeniti, mislim pa, da je bolje, da bistveno spremenimo način potovanj. Graditev cest ni rešitev.«
»Zbrali smo se, da bi rekli ne 15-minutnim mestom; tukaj smo, ker nas zelo skrbi napad na naše pravice, svobodo gibanja in na vse, kar izvira iz svobode gibanja. Večina ljudi tukaj se bo izrekla za vrnitev k lokalnim ekonomijam. Vendar ti ukrepi tega ne bodo dosegli, omejili bodo pravice ljudi.«
»Nisem bil več raziskovalec. Postal sem Pol Pot, Stalin, Hitler. /.../ V enem tednu sem postal javni sovražnik št. ena.«
»Nisem politik, ne kandidiram za nič – kot raziskovalec je moja dolžnost raziskovati in poglabljati moje ideje s sredstvi znanstvene metodologije. Povsem neverjetno je, da dobivamo grožnje zgolj zaradi znanstvenega dela.«
»Ideja sosesk, prilagojenim hoji in kolesarjenju, naj bi bila 'verjetno najhujša zamisljiva perverzija'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju